24 Apr 2020

Love quote from Mami Cery

Jika kamu disayangi, bersyukurlah..
Jika kasih sayangmu tidak dihargai, ingatlah Allah sentiasa menyayangimu..

Jika dunia membuatmu berduka lara air mata,
Solatmu menjadi penglipurlaramu..
Doamu melindungimu & Tuhanmu ada sentiasa untukmu..

💖 quote from Mami Cery


Kenapa aku letakkan quote ini disini?
Biar.. biar ia menjadi panduan, peneman yang mungkin nnt aku perlukan..
Sebagai kekuatan diri sendiri..

Allah temukan, Allah dekatkan kita dengan seseorang bukan secara kebetulan. 
Tiada satu yang kebetulan pun..
Semuanya telah tertulis di Luh Mahfuz.
Dari itu, selagi aku masih punya nafas utk menghargainya..
Aku akan terus hargai.
Andai sampai masa aku pergi..
Kenangilah aku sebagai sesuatu yang pernah memberi manfaat kepada kalian..

No comments:

Post a Comment