23 Apr 2020

COMBO SIHAT : ELAKKAN KOLESTEROL

Nora, aku nak cuba produk ko jual ni. Suggest kat aku mane satu yg ok.

Boleh2. No hal. Memula ko signup ahli, nanti dapat AVG yang botol kuning tu PERCUMA. AVG ni semua orang boleh minum. Dari dewasa sampai ke kanak2.

Aku dengar orang cakap minum ni boleh kurus, ko minum jugak ke?

Minum. Sebab sebotol tu lengkap, dah ada asid amino protin fiber dan lain lain. Tak kesah kurus ke montel ke boleh minum.

Ok lagi aku kena beli apa untuk permulaan ni?

Ko boleh cuba MINYAK IKAN POEBER..
Arctic Sea namanya. Sebotoi tu ada gabungan Minyak Ikan (Omega 3) dan Olive Oil (Omega 9) juga ada Vitamin E. Omega ni bagus untuk otak.

Maklumlah, MCO ni kan ko kena jadi cikgu, kdg2 ustazah, tukang masak, sat2 boss pulak wasap suh hantar reportlah. Jadi kena sentiasa pastikan otak kita dalam keadaan baik, emosi pun bagus nnt. Plus jgn terkejut kulit ko bertambah cantik sebab ada VITAMIN E.

En Abam pun bertambah sayang ðŸ˜˜ðŸ˜˜
Ok, bak meh no akaun.. aku transfer sekarang.
Bagus. Eh, MINYAK IKAN POEBER tu ko transfer harga ahli tau. Dah jadi ahli layak dapat 15% diskaun. Nak lebih diskaun nanti aku cerita lain.

Berminat utk dapatkan produk Forever Living? Klik wasap link : www.wasap.my/60129883640


No comments:

Post a Comment