15 Jan 2013

WELCOME 2013



SELAMAT TAHUN BARU 2013..!!!  


Khas buat diri sendiri dan pengunjung² blog I yang setia.. ada ke??? hihi.. Sebenarnya agak lama jugak aku tak menjenguk ke blog ni.. rasa rindu sudah jari jemari ni nak mencoretkan sesuatu.. macam² cerita kalau boleh nak share dekat sini.. tapi setiap kali nak menaip mesti ada saje mende lain yg perlu dibuat.. huhuuu.. ada satu entry tahun 2012 yang masih belum sempat di'update' disini.. InshaAllah akan usaha jugak untuk siapkan entry tu awal tahun ni..


Alhamdulillah dah masuk hari yang ke-enambelas dalam tahun 2013.. masa awal² tahun je agak bz dengan sekolah anak dan lain² urusan.. dah masuk seminggu tu semuanya kembali stable and back to normal.. cuma minggu ke-3 persekolahan ni je anak sulung aku Aiman tu demam.. dah lama jugak dia tak demam.. maybe penangan cuaca yang tidak menentu sekarang ni.. tambahan lagi 2 sekolah kena pergi.. pagi ke SRA, petang ke SK.. takpelah sayang, bukan senang nak hidup senang kan.. kena ada usaha dan pengorbanan..

Impian aku sempena tahun 2013 ni.. untuk berusaha meningkatkan taraf hidup.. dengan harapan mudah²an usaha itu akan membantu aku untuk mencari rezeki dari rumah sambil menguruskan anak3 dan suami tersayang.. moga dipermudahkan Allah.. InshaAllah..


No comments:

Post a Comment