7 Mar 2013

ANAK² DAN PANTAI

Anak² aku dan pantai mmg tak dapat dipisahkan.. dari kecik sampai ke beso semua suka pantai, suka ombak, suka pasir dan apa jua yang ada kat pantai tu.. diorang tak penah rasa bosan.. setiap kali plan nak pegi bercuti sure anak² tanye ada pantai tak? ada pool tak? hihihi.. memey jenis suka main air.. aku happy sangat bila tengok anak² brsuka ria, gelak ketawa dan bebas ke sana kemari bermain air dan pasir.. anak² aku ni memey menurun perangai aku n hubby.. sbb kami pun suka pantai, suka pada tempat² yang berayor, dan yang paling penting ia mendamaikan.. ada juga cita² suatu hari nanti nak berumah ditepian pantai.. x gitu darling?? :-)


Subhanallah indah sungguh ciptaan Allah..

Biru mata cokelatku.. cantikkan??


Tools² yang sentiasa bersama anak² tiap kali ke pantai..

Entah apa yang dibincangkan budak 2 org nie..
 
Budak pantai..

Ni sorang lagi budak pantai..

Freedom la tu kononnya.. boleh buat ape yg dia suka..


Fea yahuuu disana yahuuu disini..





 


Koleksi gambo anak² aku di pantai memang banyak sangat sampai tak larat nak upload.. seronok dapat ragam gelagat dan aksi² bebas diorg ni.. boleh buat kenangan untuk aku dan hubby bile dah tua nanti.. hihih.. aku sejak dah beranak 3 ni kurang sikit la nk interprem.. jadi tukang snap photo n tukang haplod sudah la yek.. hihihih..

Gambar² tersebut di ambil di sekitar Pantai Cherating, Pahang dan Pantai Kelulut, Terengganu..

No comments:

Post a Comment